fredag 17 december 2010

Sovrummet

Hej igen, jag vet att jag är lite dålig på att uppdatera, men just u står det ganska stilla, eller alltså vi har ju inga stora projekt på G just nu.
Det vi har håll på med är ju vårat blivande sovrum, alltså mitt och Daniels, så det har Daniel fixat med nu, ska gå upp och ta kort men ni får inte se än, för det ska oljas och lite med innan bilder kommer in. Låter det lustigt??! hehe, jo men faktiskt är det så att vi själva tycker det ser lite.... konstigt ut nu än så länge och vill fixa det innan vi lägger ut bilder... lite fegt kanske men men vi köper nog olja imorgon och så oljar vi det nog då så, snart kommer nog bilder.

Det va nämligen så att vi delade lite, jag vil ju fixa i barnens rum som jag vill ha det både sovrum och lekrum, så då fick han fixa vårat sovrum, och jag tycker det låter som en bra ideé och tror absolut att det kommer blir bra. Det är iaf inte alla som kommer ha ett likadant=)

Men så imorgon ska vi nog böra regla och isolera i barnens blivande sovrum med så snatr är det min tur att fixa med färg och fint...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar