fredag 7 januari 2011

Header

Ja, det är väl dags att lägga in en ny sart kanske, Huset är ju ite i eterit längre uta i trä. och gult.
Fast vi har ju ingen trappa fram än men till våren kanske=)
Nu är sov rummet klart nästan alltså, lister och så kvar, men vi flyttar upp idag tror jag, härligt, Så baren frå dela rum med oss uppe istället just u delar vi ju nera i det blivande lekummet. Så nu blir det lite omplanering och prioritering, Innan sa vi ju att allt uppe skulle bli klart, men nu tänker vi att alla får dela rum uppe och så sattsar vi nera, så vi får lekrummet klart just frå att slippa ha ALLA leksaker i allrummet sär vi eldar, och hänger tvätt det är trångt där nu kan jag lova....

Sen blir det ju mindre tid att greja nu när jag har fått jobb med, så vi får greja mer på helgen istället för veckorna blir nog inte mkt gjort, antagligen kommer jag och Daniel jobba om varandra lite iaf nu i början, frö vi vill inte lämna Lova på dagis än, ska dock söka dagis plats till henne så hon kanske kan börja lite innan sommaren frö då går ju Lilly på samma dagis, Sen i höst flyttar nog Lilly upp på STORA dagiset, stora?!? min lilla flicka, eller hon kanske inte är så lite längre, nä just det hon börjar bli stor min lilla flicka, min första lilla tjej. Hon blir snart 3 år min lilla Lilly...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar