lördag 11 september 2010

snart så

ska vi flytta in, fast alt hinner inte bli klart, men vi får fortsätta när vi bor där och på ett sätt känns det lättare för då är det "bara huset" att hålla på i nu har vi lägenheten där jag är nu och där ska det damsugas och ållas fint=)

Daniel är iaf redan i huset jag ska fixa lite här och sen laga lite mat sen ska jag med ner till huset.
Men nu är 2 rum klara för tapetsering. så et får vi väl ta tag i det med men det är lite väggar som ska fixas till sen kommer muran nu i veckan och ska mura där kaminen ska sitta. Och nu i veckan kommer dom sista fönsterna med. Dom 3 som ska vara uppe och sen det till hallen. Dörrarna ska snart upp med men vi har missat att köpa lås så det sk vi göra med så vi kan få upp dom..

Nehe nu måste jag fortsätta här i lägenheten, så jag kan åka ner till huset sen..

/Industrigatan23

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar