onsdag 29 september 2010

Krångel med värmen

Ja, igår kom dom ju och besiktade skorstenen och kaminen, men det sg inte ut som det skulle tykte dom, röret som slutade i skorstenen skulle inte lsuta där sa dom så det måste "förlängas" innnan vi kan använda den. Men muran skulle komma idag och fixa den som står i köket så vi kan amvända den så vi får lite värme.. Sen skulle kreab kommit och kopplat in elen i måndags men det gjorde dom inte det hade blåst så mkt så dom visst inte när dom kunde, men igår va dom iaf och tittade på den och idag har dom varit och grejat, så nu hoppas jag att det fungerar....

Ska hinna baka lite till dopet men och vara barnvakt imorgn åt syrrans barn, fast vi ska sova där, så jag får väl försöka baka där tänkte jag så jag hinner innan dopet... Nehe nu ska jag packa och laga lite mat sen ska vi ner till huset senare=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar